• thumb Om het Verleidingsthema kracht bij te zetten krijgt het Zomerparkfeest tijdens het festival een eigen reclamebureau: het ZPF Verleidingsbureau. Het festival nodigt hiervoor zes jonge mensen uit met ieder een eigen specialisatie. De deelnemers worden vanaf maandag 23 augustus een week lang met elkaar opgesloten met maar één opdracht: het Zomerparkfeest verkopen. Welke listige marketingtrucs, reclames of promo-acties hier uit gaan komen is dus nog de vraag.

    Het ZPF Verleidingsbureau is een eigen productie van het Zomerparkfeest. De zes deelnemers kennen elkaar niet en ontmoeten elkaar voor het eerst komende maandag. Ze moeten samenwerken om het Zomerparkfeest te promoten. Ze opereren vanuit het Glazen Huis op het terrein en zullen de argeloze bezoekers overdonderen met hun ideeën. De wijze waarop ze dit gaan doen staat vrij. Het ZPF Verleidingsbureau krijgt een vrij besteedbaar budget en krijgt de vrijheid om ideeën om te zetten naar acties of producten. De deelnemers zijn: Hilke Heijmans (schrijver), Tim Arts (reclamemaker), Jeroen Houben (audiovisueel), Alessandro Cau (industrieel vormgever), Stefan van den Boogaard (reclamemaker)en Eli Capello (vormgever).